Monday, June 29, 2015

១០ចំណុច​​​ម្ចាស់​អាជីវកម្ម​​ត្រូវ​គិត​​​យ៉ាង​យក​ចិត្ត​ទុក​ដាក់​​មុន​​​ដាក់​ឈ្មោះ​ក្រុមហ៊ុន!

​ការ​ដាក់​​បញ្ចូល​ឈ្មោះ​ក្រុមហ៊ុន​​ជា​ច្រើន​​ប្រភព៖​ moo
មាន​លុយ មាន​ធនធាន​មនុស្ស​គ្រប់​គ្រាន់​សម្រាប់​បើក​អាជីវកម្ម​របស់​ខ្លួន​​មិនមែន​មាន​ន័យ​ថា អាច​ធ្វើ​ឲ្យ​សហគ្រិន​ទូទៅ​​មាន​អ្វីៗ​ក្នុង​ដៃ​​អាច​ឈោង​ចាប់​ភាព​ជោគជ័យ​​បាន​នោះ​ឡើយ។ ការ​ពិចារណា​ទៅ​លើ​​​លក្ខណៈ​​មួយ​ចំនួន​ទៀត​ដូច​ជា ការ​ដាក់​ឈ្មោះ​របស់​ក្រុមហ៊ុន​ដែល​ត្រូវ​លើក​យក​មក​បង្ហាញ​នៅ​ពេល​នេះ​ជា​ដើម​ គឺ​ជា​រឿង​ដែល​​សហគ្រិន​ទាំងអស់​ត្រូវ​ពិចារណា​​​យ៉ាង​យក​ចិត្ត​ទុកដាក់​ផង​ដែរ។

ចំពោះ​សហគ្រិន​ដែល​ចង់​ចាប់​ផ្តើម​អាជីវកម្ម ហើយ​​មិន​ទាន់​​មាន​​គន្លឹះ​​​ច្បាស់លាស់​ដាក់​ឈ្មោះ​ក្រុមហ៊ុន​របស់​ខ្លួន ​អាច​សាកល្បង​​​ពិនិត្យ​មើល​គន្លឹះ​ទាំង​ ១០​ចំណុច​ខាងក្រោម​នេះ​ ធ្វើ​យ៉ាង​ណា​ឲ្យ​អាជីវកម្ម​​នោះ​មាន​ឈ្មោះ​បោះ​សម្លេង​នៅ​ពេល​អនាគត។​​​​​​

១) ពិនិត្យ​​​បញ្ជី​ឈ្មោះ​ក្រុមហ៊ុន​គូប្រជែង

ដើម្បី​​ឲ្យ​ប្រាកដ​ក្នុង​ចិត្ត​ សហគ្រិន​ទាំង​អស់​ត្រូវ​ពិនិត្យ​មើល​បញ្ជី​ឈ្មោះ​ក្រុមហ៊ុន​គូប្រជែង​ជា​មិន​សិន។ បន្ទាប់​មក​​រាយ​ឈ្មោះ​ក្រុមហ៊ុន​របស់​អ្នក​​ ដោយ​ធ្វើ​​ការ​ប្រៀបធៀប​​ម្តង​ហើយ​ម្តង​ទៀត​​​ទៅ​តាម​​ប្រភេទ​ឈ្មោះ​​ដែល​ខ្លួន​ចង់​បាន​ ​ដោយ​រំពឹង​ថា នឹង​​អាច​ទាក់ទាញ​ចំណាប់​អារម្មណ៍​ពី​សាធារណជន​​។​​​​

២) គិត​ពី​តម្រូវ​ការ​របស់​​អតិថិជន

អ្នក​ពិត​ជា​ចង់​ឲ្យ​​ឈ្មោះ​ក្រុមហ៊ុន​ជំនួញ​របស់​អ្នក ស្ថិត​នៅ​ក្រសែភ្នែក​របស់​អតិថិជន​​ដោយ​ប្រើ​​រយៈ​ពេល​ដ៏​ខ្លី​មួយ។ អ្នក​ត្រូវ​ធ្វើ​ការ​សិក្សា និង​ស្ទាបស្ទង់​​​​មតិ​​ដើម្បី​បាន​ដឹង​ថា​ ​ឈ្មោះ​ក្រុមហ៊ុន​ដែល​អ្នក​ចង់​បង្កើត​​មាន​លក្ខណៈ​ស៊ីចង្វាក់គ្នា​ទៅ​នឹង​​​ចំណាប់អារម្មណ៍​​របស់​អតិថិជន។

​៣) បង្កប់​ភាព​ច្នៃប្រឌិត​​ក្នុង​ឈ្មោះ​​ក្រុមហ៊ុន

ឈ្មោះ​​​ក្រុមហ៊ុន​របស់​អ្នក​មិន​ត្រូវ​ផ្ដោត​ទៅ​លើ​​ភាព​ងាយស្រួល​ក្នុង​ការ​បញ្ចេញ​សម្លេង និង ការ​ចងចាំ​​​តែ​មួយ​មុខ​ប៉ុណ្ណោះ​ទេ អ្នក​ក៏​ត្រូវ​គិត​ពី​អត្ថន័យ​​របស់​វា​ផង​ដែរ ដែល​​នឹង​ដើរ​តួនាទី​យ៉ាង​សំខាន់​ក្នុង​អាជីវកម្ម​របស់​អ្នក។ អត្ថន័យ​របស់​វា នឹង​ធ្វើ​ឲ្យ​អតិថិជន​ងាយ​ចងចាំ​ ​ត្រួសត្រាយ​ផ្លូវ​ឲ្យ​អាជីវកម្ម​របស់​អ្នក​ហក់​​ឡើង​កាន់តែ​ខ្លាំង​​នៅ​លើ​ទីផ្សារ​បាន​យូរអង្វែង​ទៀត​​ផង។



៤​) សិក្សា​ពី​ឈ្មោះ​ក្រុមហ៊ុន​ឲ្យ​បាន​គ្រប់ជ្រុងជ្រោយ


អ្នក​ត្រូវ​​ដាក់​ឈ្មោះ​ក្រុមហ៊ុន​​ឲ្យ​ស៊ីចង្វាក់​ទៅ​នឹង​ដំណើរការ​អាជីវកម្ម​របស់​អ្នក​ជា​រៀងរាល់​ថ្ងៃ និង​សិក្សា​ពី​កត្តា​​មួយ​ចំនួន​ដែល​ធ្វើ​ឲ្យ​សាធារណជន​គិត និង ​ចាប់អារម្មណ៍​។ ​អ្នក​ត្រូវ​ប្រាកដ​ថា ឈ្មោះ​ក្រុមហ៊ុន​ត្រូវ​​​​សរសេរ​យ៉ាង​ច្បាស់ៗ ​ទន្ទឹម​នឹង​ការ​ទម្លុះទម្លាយ​អាថ៌កំបាំង​​ជា​ឧបសគ្គ​មួយ​ចំនួន​​របស់​អ្នក​នៅ​ពីក្រោយ​ឈ្មោះ​ក្រុមហ៊ុន​របស់​អ្នក។​​​

៥) ជ្រើសរើស​ឈ្មោះ​មាន​ស្ថិរភាព​យូរ​អង្វែង

ការ​ដាក់​ឈ្មោះ​ឲ្យ​សម​តាម​ស្ថានភាព​បច្ចុប្បន្ន​​វា​មិន​ទាន់​​គ្រប់គ្រាន់​នោះ​ឡើយ។ ដូច្នេះ អ្នក​ត្រូវ​​​សម្លឹង​មើល​ឲ្យ​បាន​ឆ្ងាយ​ពី​អនាគត​​​​​​ស្ថិរភាព​អាជីវកម្ម​របស់​អ្នក​​ស្រប​តាម​បរិបទ​សង្គម​ពី​សម័យ​កាល​មួយ​ទៅ​សម័យ​កាល​មួយ​ដោយ​មិន​ចាំបាច់​កែប្រែ​ ឬ ផ្លាស់ប្ដូរ​ឈ្មោះ​ថ្មី​​​នោះ​ឡើយ។

៦) ស្វែង​រក​ជំនួញ

ជំនួយ​នៅ​ទី​នេះ​មិនមែន​ជា​ជំនួយ​ហិរញ្ញវត្ថុ ឬ ​ធនធាន​មនុស្ស​​នោះ​ឡើយ តែ​វា​ជា​ការ​ស្នើ​ជំនួយ​ពី​មិត្តភ័ក្ដិ ក្រុម​គ្រួសារ អ្នក​រួម​អាជីព ឬ សាធារណជន​​ជួយ​​បង្ហាញ​ចំណាប់​អារម្មណ៍​ ​ផ្តល់​មតិ និង ​​ការ​ណែនាំ​មួយ​ចំនួន​​លើ​ឈ្មោះ​ក្រុមហ៊ុន​ដែល​អ្នក​​ជ្រើសរើស។ អ្នក​ត្រូវ​សិក្សា​ពី​វា​​ឡើង​វិញ ប្រសិន​បើ​ពួកគេ​បាន​បង្ហាញ​​​គំនិត​អវិជ្ជមាន​លើ​ឈ្មោះ​ក្រុមហ៊ុន​របស់​អ្នក។​​​

៧) គិត​ពី​ស្លាក​សញ្ញា ឬ ម៉ាក (Brand)​របស់​ក្រុមហ៊ុន

ឈ្មោះ​ក្រុមហ៊ុន​​ល្អ ប៉ុន្តែ​ស្លាក​សញ្ញា ឬ ម៉ាក​អន់​ពិត​ជា​មិន​អាច​ធ្វើ​ឲ្យ​អាជីវកម្ម​របស់​អ្នក​​ជោគជ័យ​ទាំងស្រុង​នោះ​​ឡើយ​បើ​សិន​ជា​វា​មិន​ទាក់ទាញ​ទេ​នោះ។ ម៉ាក ឬ ស្លាក​សញ្ញា​​ដ៏​ទាក់ទាញ​ពី​មជ្ឈដ្ឋាន​ទូទៅ​​​​ដែល​មាន​នៅ​លើ​ផលិតផល​ ឬ សេវាកម្ម​​​ នឹង​បង្កើន​សក្ដានុពល​​មុខ​ជំនួញ​របស់​អ្នក​ក្តោប​ក្តាប់​ទីផ្សារ​នៅ​ពេល​អនាគត។​​​

៨) ប្រើប្រាស់​​​សម្ភារ​ជំនួយ​ស្វែង​រក​ឈ្មោះ

អំឡុង​ពេល​​កំពុង​ស្រាវជ្រាវ​​ស្វែងរក​ឈ្មោះ​ដ៏​ល្អ​មួយ​​សម្រាប់​ដាក់​ឲ្យ​ក្រុមហ៊ុន​របស់​អ្នក អ្នក​​អាច​ប្រើប្រាស់​​សម្ភារៈ​ជំនួយ​មួយ​ចំនួន​ទៀត​ ដូច​ជា​វចនានុក្រម ឬ តាម​ប្រព័ន្ធ​អ៊ីនធឺណិត​ក៏​បាន​ដើម្បី​ស្វែង​យល់​ពី​អត្ថន័យ​ឃ្លោងឃ្លា និង ពាក្យពេចន៍​ទាំង​នោះ។

៩) ដាក់​ឈ្មោះ​ឲ្យ​ខ្លី តែ​មាន​​ន័យ​ជ្រៅ

​ឈ្មោះ​ខ្លី​ពេក​មិនមែន​មាន​ន័យ​ថា សុទ្ធតែ​មាន​ប្រសិទ្ធភាព​​ទាំងអស់​នោះ​ឡើយ។ ទោះបីជា​យ៉ាងណា​ក៏ដោយ អ្នក​អាច​ដាក់​ឈ្មោះ​ក្រុមហ៊ុន​ឲ្យ​ខ្លី តែ​មានន័យ​ ធ្វើ​យ៉ាងណា​ឲ្យ​សាធារណជន​​ងាយ​ស្រួល​ក្នុង​ការ​ចងចាំ។ បន្ថែម​លើ​នេះ​​អ្នក​អាច​ដាក់​​អក្សរ​កាត់ តែ​​អ្នក​អាច​ធ្វើ​បាន​លុះត្រា​តែ​​​​អក្សរកាត់​នោះ​មាន​លក្ខណៈ​មិន​សាំញ៉ាំ ​​និង​ងាយ​ស្រួល​ចងចាំ​តែ​ប៉ុណ្ណោះជា​ពិសេស​អាច​ប្រកប​អាន​បាន។

១០) ផ្អឹប​ទុក​បញ្ជី​ឈ្មោះ​ក្រុមហ៊ុន​​មួយ​រយៈ​

​អ្នក​អាច​ដើរ​​ទៅ​ខាងក្រៅ​ដោយ​​​ទម្លាក់​ចោល​បញ្ជី​ឈ្មោះ​ក្រុមហ៊ុន​របស់​អ្នក​ដែល​បាន​ជ្រើសរើស​​​ក្នុង​រយៈ​ពេល​១ ឬ​២​ថ្ងៃ​។ បន្ទាប់​មក​អ្នក​ចាប់ផ្តើម​​កាន់​វា​ឡើងវិញ ត្បិតអី​នៅ​ពេល​នេះ​អ្នក​អាច​ត្រលប់​មកវិញ​​ ដោយ​​នាំ​មក​នូវ​គំនិត​ប្លែកៗ​ល្អ​ប្រសើរ​ជាង​​ឈ្មោះ​ក្រុមហ៊ុន​មុន​​ដែល​អ្នក​ស្រលាញ់៕​​​

0 comments:

Post a Comment