
ស្ថានការណ៍ដែលតែងធ្វើឲ្យអ្នកខាតពេលវេលា គឺមាននៅជុំវិញខ្លួនអ្នក តាំងក្រោកពីដំណេករហូតចូលដេកវិញ ដែល
ស្ថានការណ៍ទាំងនេះនឹងអូសទាញឲ្យអ្នកចាប់អារម្មណ៍ រួចក៏លួចពេលវេលានិងថាមពលអ្នកនៅពេលក្រោយ។
បុគ្គលដែលទទួលជោគជ័យក្នុងតួនាទីការងារ មិនថាប្រកដអាជីបអ្វីនោះទេ តែងមានលក្ខណៈផ្នត់គំនិតក្នុងការប្រតិបត្តិ
ដូចគ្នាម្យ៉ាង នោះគឺសមត្ថភាពក្នុងការប្រើពេលវេលាជាមួយនឹងការងារផ្តល់ផលតបស្នងមានតម្លៃ ដូចជាការតបស្នងជាលុយ
ឬផលប្រយោជន៍ក្នុងរូបភាពផ្សេងៗ។ ស្ថានការណ៍ទាំងនេះ នឹងកើតឡើងកាន់តែច្រើនតាមតំណែងតួនាទីការងាររបស់អ្នក
ហើយបើអ្នកសង្ឃឹមថានឹងយកឈ្នះ អ្នកក៏ចាំបាច់ត្រូវតែពាក់ព័ន្ធជាមួយស្ថានការណ៍ទាំងនោះជាមុនសិនក្នុងដំណាក់ដំបូងៗ។
សៀវភៅមួយក្បាលនេះបានប្រមូលផ្តុំស្ថានការណ៍ផ្សេងៗ ដែលតែងធ្វើឲ្យអ្នកខាតពេលវេលា ព្រមទាំងផ្តល់នូវវិធីចៀសវាង
ឬគោលការណ៍ប្រឈមមុខជាមួយស្ថានការណ៍ឲ្យមានប្រសិទ្ធភាពខ្ពស់បំផុត ដើម្បីឲ្យអ្នកមានប្រៀបក្នុងស្ថានការណ៍ទាំងនោះ។
ក្នុងស្ថានការណ៍ដែលទាក់ទងជាមួយនឹងបុគ្គលនោះ អ្នកប្រហែលជាមិនមានការបំពេញការងាររបស់អ្នក ចាំបាច់ត្រូវមាន
ទំនាក់ទំនងជាមួយនឹងបុគ្គលដទៃខាងក្រៅដើម្បីគោលបំណងផ្សេងៗ ដូចជាអាចឲ្យអ្នកដឹងពីព័ត៌មានដែលអាចសាងបទពិសោធ
សមត្ថភាព ឬជួយគាំទ្រឲ្យអ្នកទទួលបានជោគជ័យ តែបុគ្គលដទៃក៏តែងជាបច្ច័យដ៏សំខាន់មួយ ក្នុងការសាងស្ថានការណ៍ធ្វើឲ្យ
អ្នកខាតពេលវេលាដូចគ្នា។ ស្ថានការណ៍ទាំងនេះអាចនឹងលេចចេញតាមរយៈរូបភាពមកយឺត ទាមទារជំនួយពីអ្នកដទៃ ឬ
ការអូសទាញអ្នកឲ្យខាតពេលជាមួយរឿងណាមួយហួសហេតុពេក។
អ្នកមិនត្រូវភ្លេចថា បែបបទនៃការគ្រប់គ្រងដ៏ល្អនោះ គឺសំដៅលើការពិចារណាស្ថានការណ៍ផ្សេងៗ ហើយដែលនឹង
ជ្រើសរើសប្រតិបត្តិលើករណីមួយចំនួនតែប៉ុណ្ណោះ។ ការចងមិត្តជាមួយបុគ្គលទាំងនោះគឺជារឿងដ៏ល្អ ព្រោះវាគឺជាហេតុដែល
នឹងបើកឱកាសឲ្យអ្នកនិងគេ រីកចម្រើនក្នុងអាជីពការងារបានយ៉ាងល្អ តែបើមិត្តភាពនោះត្រូវធ្វើឲ្យអ្នកជួបនឹងស្ថានការណ៍ដូច
ពោលតទៅនេះ តើអ្នកនឹងដោះស្រាយដូចម្តេច? ចូរសាកល្បងធ្វើតាមការណែនាំខាងក្រោមនេះលមើល ៖
អ្នកតែងគិតឬធ្វើអ្វីៗច្រើនយ៉ាងក្នុងពេលតែមួយ...
ដំណោះស្រាយ អ្នកគ្រប់គ្រងដែលមានកិច្ចការរវល់ជាញឹកញាប់ តែងធ្វើអ្វីៗច្រើនយ៉ាងក្នុងពេលតែមួយជាប្រចាំ ដូចជា
ធ្វើការងារមួយមិនទាន់រួចរាល់ក៏ងាកទៅធ្វើកិច្ចការមួយផ្សេងទៀត។ ឯលទ្ធផលចុងក្រោយតែងទទួលសម្ពាធថាខ្លួនឯង
ចាប់ផ្តើមធ្វើការងារច្រើនយ៉ាង តែតិចតួចប៉ុណ្ណោះដែលធ្វើរួចរាល់ក្នុងថ្ងៃនីមួយៗ។ បើអ្នកជួបនឹងស្ថានការណ៍បែបនេះ អ្នកគួរ
តែធ្វើដូចម្តេច?
ព្យាយាមកត់ត្រារបាយការណ៍ការងារដែលអ្នកត្រូវធ្វើក្នុងថ្ងៃនីមួយៗ និងរៀបតាមលំដាប់ភាពសំខាន់នៃការងារ។ ខណៈ
ដែលអ្នកកត់ត្រារបាយការណ៍ អ្នកមិនគួរគិតថាការងារណាមួយសំខាន់បំផុតទេ តែពេលចាប់ផ្តើមដំបូងអ្នកគួរតែធ្វើរបាយការណ៍
ការងារមួយណាសំខាន់តិចច្រើនប៉ុនណាជាមួយក្រុមហ៊ុនរបស់អ្នក ឬខ្លួនអ្នកដូចម្តេច? រួចរាល់ហើយសូមជ្រើសរើសការងារ
ដែលសំខាន់បំផុតចេញមក រួចធ្វើកិច្ចការដែលអ្នកគួរតែធ្វើដោយខ្លួនឯង ហើយត្រូវធ្វើឲ្យបានឆាប់រហ័សបំផុត។ សាកល្បង
ឧទាហរណ៍សំខាន់ៗរបស់លោកអ្នក នរិន្ទ មើល ថាដូចម្តេច?
លំដាប់ការងារដែលត្រូវធ្វើមុននិងក្រោយ
១. ចូលសួរសុខទុក្ខអតិថិជនឲ្យបាន ៥ នាក់
២. ទូរសព្ទណាត់ជាមួយនឹងអតិថិជនផ្សេងៗទុកសម្រាប់អាទិត្យក្រោយ។
៣. សិក្សាលើទិន្នន័យទំនិញថ្មីៗ។
៤. ធ្វើរបាយករណ៍សរុបការលក់ឲ្យរួចរាល់។
៥. ទូរសព្ទណាត់មជ្ឈមណ្ឌលបម្រើសេវាកម្មយករថយន្តទៅត្រួតពិនិត្យ។
មនុស្សជាច្រើនដែលចូលចិត្តរអ៊ូថាមិនសូវមានពេលទំនេរ តាមពិតទៅពួកគេមិនបានរៀបចំលំដាប់ថ្នាក់សំខាន់របស់
ការងារដែលនឹងត្រូវធ្វើច្រើនជាង តែបើចាប់ផ្តើមធ្វើការងារជាច្រើនយ៉ាងរួមគ្នាហើយ ឱកាសធ្វើការងារឲ្យរួចរាល់នោះគឺ
មានតិចតួចបំផុត។ បញ្ហាទាំងអស់នោះអាចដោះស្រាយបានដោយងាយៗ គឺគ្រាន់តែរៀនចំតាមលំដាប់ភាពសំខាន់នៃការងារ
រួចហើយធ្វើវាម្តងមួយៗ។ ចូរចងចាំថា វានឹងមិនប៉ះជាមួយការងារបន្ទាប់ទេ បើការងារដែលខ្លួនកំពុងធ្វើមិនទាន់រួចរាល់នោះ។
សន្មតថាពេញមួយថ្ងៃអ្នកលះបង់កាយចិត្តធ្វើការងារដំបូងតែមិនទាន់ធ្វើរួចរាល់ តើអ្នកគួរធ្វើយ៉ាងណា? មិនថ្វីទេ ព្រោះការងារ
នោះអ្នកជ្រើសរើសឲ្យជាការងារសំខា
0 comments:
Post a Comment