Monday, June 29, 2015


និយមន័យ​សហគ្រិន​ជោគជ័យ​ប្រភព៖​ materialminds
នៅ​ពេល​កន្លងមក TheBNEWS ធ្លាប់​ចុះផ្សាយ​អត្ថបទ​មួយចំនួន​ជុំវិញ​បុគ្គលិក​​លក្ខណៈ​​​មួយ​ចំនួន​​ឬ ជំនាញ​ជា​ច្រើន​ទៀត​​របស់​សហគ្រិន​​​ដែល​​ត្រូវ​មាន​សម្រាប់​​ធ្វើ​ឲ្យ​អាជីវកម្ម​របស់​ពួកគេ​ទទួល​បាន​ជោគជ័យ។ នោះ​គឺ​ជាការ​​លើកឡើង​ជា​ទូទៅ​មួយ តែ​អ្វី​ដែល​ជា​បទពិសោធន៍​ផ្ទាល់​​របស់​​ប្រធាន​ក្រុមហ៊ុន​ល្បីៗ​៥​រូប​​លើ​ការ​ឲ្យ​​ «និយមន័យ​សហគ្រិន​ជោគជ័យ» ខាងក្រោម​នេះ​​​ អាច​កាន់តែ​ធ្វើ​ឲ្យ​ប្រិយមិត្ត​មាន​ភាព​​ប្រាកដប្រជា​​​ជាង​មុន​។​​​​

១​) មហាសេដ្ឋី​អង់គ្លេស លោក Richard Branson 

តើ​អ្វី​ទៅ​ជា​​សហគ្រិន​​​ជោគជ័យ? ​លោក Richard Branson ​មាន​ប្រសាសន៍​​ថា ៖ «​បុគ្គល​​ម្នាក់​​កាន់តែ​​សកម្ម​ខ្លាំង​ឡើង និង កាន់តែ​អនុវត្ត ​គឺ​កាន់តែ​​ទទួល​បាន​​ជោគជ័យ»។ ជា​ប្រធាន​ក្រុមហ៊ុន Virgin Group​ របស់​​អង់គ្លេស មហាសេដ្ឋី​រូប​នេះ​សង្កត់​ធ្ងន់​ថា ការ​​អនុវត្ត​លើ​​​ការងារ​ដែល​ខ្លួន​ពេញ​ចិត្ត​​​ ​គឺ​ជា​​ចលករ​ដ៏​មាន​ឥទ្ធិពល​តែ​មួយ​គត់​​អាច​ដឹកនាំ​​​សហគ្រិន​ទាំងឡាយ​ឆ្ពោះ​ទៅ​រក​ភាព​ជោគជ័យ​បាន​។

២) សេដ្ឋីនី​អាមេរិក Sara Blakely 

« សម្រាប់​ខ្ញុំ និយម​ន័យ​​សហគ្រិន​ជោគជ័យ​ គឺ​​ជា​បុគ្គល​ដែល​មាន​ការ​ព្យាយាម​ជាទីបំផុត​ និង ​ធ្វើ​ឲ្យ​​សមិទ្ធផល​ផុស​ចេញ​​ឡើង»។ នេះ​ជា​សម្ដី​របស់​​​អ្នកស្រី Sara Blakely ស្ថាបនិក​ក្រុមហ៊ុន​ផលិត​ស្រោមជើង​​ល្បីល្បាញ​របស់​​អាមេរិក Spanx។ មាន​​ទ្រព្យសម្បតិ្ត​១ ពាន់​លាន​ដុល្លារ​​នៅ​ក្នុង​ដៃ អ្នកស្រី​បាន​​​មាន​ប្រសាសន៍​ថា ជោគជ័យ​​អាច​ធ្លាក់​នៅ​ក្នុង​ដៃ​​អ្នក​ណា​ម្នាក់​ដែល​​ក្លាហាន​ហ៊ាន​​ប្រឈម​មុខ​នឹង​ឧបសគ្គ និង​ហ៊ាន​​​ទទួល​យក​​បរាជ័យ ហើយ​ម្នាក់​នោះ​​​គឺ​ជា​មនុស្ស​ដែល​​​​ព្យាយាម​​ក្រោក​​ឈរ​ឡើងវិញ​​​ដើរ​ទៅ​មុខ​បន្ត​មិន​ចេះ​រារែក។



៣) លោក Steve Jobs អតីត​ស្ថាបនិក​ក្រុមហ៊ុន Apple 


លោក​ Steve Jobs បាន​កំណត់​និយមន័យ​ «សហគ្រិន​​​ជោគជ័យ​» ​ដូច​ច្នេះ​ថា ៖« ខ្ញុំ​ជឿជាក់​ថា ភាព​ខុស​ប្លែក​គ្នា​រវាង​សហគ្រិន​ជោគជ័យ​ និង សហគ្រិន​បរាជ័យ ស្ថិត​នៅ​ត្រង់​​ឃ្លាមួយ​ដែល​នោះ ​គឺ​ការ​ព្យាយាម»

អតីត​ក្រុមហ៊ុន​​បច្ចេកវិទ្យា​​យក្ស​មួយ​នេះ ​បាន​ពន្យល់​ថា ការ​អនុវត្ត​ដោយ​សកម្ម​លើ​គោលដៅ​របស់​អ្នក​គឺ​ដំណាក់​កាល​ឆ្ពោះ​ទៅ​រក​ភាព​ជោគជ័យ​មួយ​ តែ​​​សេចក្តី​ព្យាយាម​​ពិត​ប្រាកដ​​ប្រកបដោយ​ថាមភាព​ ​​គឺ​ជា​ដំណាក់កាល​បន្ទាប់​​មួយ​ទៀត​ដែល​​មិន​អាច​ខ្វះ​បាន​​សម្រាប់​​សហគ្រិន ​ត្រូវ​ខ្ជាប់​នៅ​ក្នុង​ខ្លួន​ជានិច្ច។ លោក​បាន​បន្ថែម​ថា ជោគជ័យ​នឹង​​ផុស​ឡើង​សន្សឹមៗ​​​​​រហូត​ដល់​ចំណាយ​​ពេល​ជា​ច្រើន​ឆ្នាំ ទន្ទឹម​នឹង​ការ​លះបង់​កម្លាំងកាយ និង កម្លាំង​ប្រាជ្ញា​របស់​អ្នក។ អ្នក​​ណា​​បោះបង់​ ​អ្នក​នោះ​បរាជ័យ។



​៤) អ្នកស្រី Tori Burch ជា​អ្នក​ច្នៃ​ម៉ូដ​សម្លៀកបំពាក់​ និង អ្នក​ជំនួញ​អាមេរិក


​ជុំវិញ​​និយមន័យ​ «សហគ្រិន​ជោគជ័យ» ​អ្នកស្រី Tori Burch បាន​​លើកឡើង​ដូច្នេះ​ថា ៖«ប្រសិន​បើ​​​​​​​ជោគជ័យ​មាន​តែមួយគត់​សម្រាប់​មនុស្ស​គ្រប់គ្នា​​​ នោះ​មិនមែន​ជា​​ភាព​​ជោគជ័យ​នោះ​ឡើយ។ ដូចគ្នា​នេះ​ដែរ ចំណុច​មួយ​ដែល​គ្រប់ការ​​ធ្វើ​ដំណើរ​របស់​សហគ្រិន​មាន​ជា​ទូទៅ​នោះ​ គឺ​មាន​​ផ្លូវ​ដើរ​​ជា​ច្រើន​អាច​ឈាន​​ឆ្ពោះ​ទៅ​រក​ភាព​ជោគជ័យ​បាន»។​

អ្នកស្រី Tori Burch ​បាន​ផ្តល់​តម្លៃ​ខ្លាំង​ទៅ​លើ​ជំនឿ​ជឿជាក់ និង​ការ​ខិតខំ​ព្យាយាម គឺ​ជា​គុណ​តម្លៃ​តែ​មួយ​គត់​​មិន​អាច​កាត់ថ្លៃ​បាន​សម្រាប់​សហគ្រិន​ទាំងអស់។​ អ្នកស្រី​បាន​បន្ត​​ថា បើ​ អ្នក​តាំង​ខ្លួន​ជា​សហគ្រិន​មិន​ត្រូវ​បើក​ដៃ​​ឲ្យ​អ្នកដទៃ​​ឆក់​យក​ឱកាស​​អាជីវកម្ម​របស់​អ្នក​បាន​ឡើយ ហើយ​បើ​មាន​មែន​នោះ អ្នក​ត្រូវ​មាន​ជំនឿ​ថា ផ្លូវ​ដើរ​ជា​ច្រើន​ទៀត​អាច​កើតមាន​សម្រាប់​អ្នក​ឆ្ពោះ​ទៅ​រក​ភាព​ជោគជ័យ​ដូចគ្នា​នេះ​។​​​​​

៥) លោក Elon Musk ជា​ប្រធាន​ក្រុមហ៊ុន SpaceX និង ជា​ប្រធាន​ផ្នែក​ផលិត​ក្រុមហ៊ុន​រថយន្ត​​អាមេរិក​Tesla 

​លោក Elon Musk ​​​បាន​កំណត់​និយមន័យ​ «សហគ្រិន​ជោគជ័យ» ភ្ជាប់​ទៅ​នឹង​ខ្លួន​លោក​​ថា ៖« ខ្ញុំ​ចូលចិត្ត​ធ្វើ​អ្វី​ដែល​ធ្វើ​​ឲ្យ​ពិភពលោក​ផ្លាស់ប្ដូរ»។ តាម​រយៈ​​ប្រធាន​ក្រុមហ៊ុន​បច្ចេកវិទ្យា​អវកាស SpaceX រូប​នេះ អាចនិយាយ​ថា​​ជា​សហគ្រិន​ជោគជ័យ​ គឺ​នៅ​ពេល​ដែល​បុគ្គល​ម្នាក់​​នោះ​​​​​កាន់តែ​ធ្វើ​ឲ្យ​ពិភពលោក​ផ្លាស់ប្ដូរ​បន្តិចម្ដងៗ​​​ជា​វិជ្ជមាន​ ជា​មួយ​នឹង​ថាមភាព​ និង មហិច្ឆតា​​​របស់​ខ្លួន​ប្រកប​​​ដោយ​សុទិដ្ឋិនិយម​​បង្កប់​នៅ​ក្នុង​​សេវាកម្ម ឬ ផលិតផល​របស់​ខ្លួន​​​​​ដែល​​បម្រើ​ឲ្យ​​អតិថិជន​ទូទៅ៕​​​​


0 comments:

Post a Comment