គិតមកដល់ពេលនេះ បណ្ដាញសង្គម Facebook មានគណនីចំនួន ១,២៨ ពាន់លាននាក់ ខណៈបុគ្គលិកបានកើនឡើងដល់ជាង ៦ ៨០០នាក់។ ថ្មីៗនេះក្រុមហ៊ុន Facebook បានប្រកាសថា ប្រាក់ចំណេញរបស់ខ្លួនបានកើនឡើងបីដង គឺដល់ទៅជាង ៦៤២លានដុល្លារនៅត្រីមាសទីមួយ។
ប្រាក់ចំណេញនេះគឺមានកំណើន ៧២ភាគរយនៃប្រាក់ចំណូល ដែលជំរុញដោយកំណើនខ្ពស់នៃចំនួនអ្នកប្រើប្រាស់គ្រឿងអេឡិចត្រូនិកចល័ត និងការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មលើគ្រឿងអេឡិចត្រូនិកចល័ត។
តើកត្តាអ្វីខ្លះដែលជំរុញឱ្យក្រុមហ៊ុន Facebook ទទួលបានប្រជាប្រិយភាព និងទទួលបានចំណេញច្រើនដូចបច្ចុប្បន្ននេះ? អ្នកជំនាញបានអះអាងថា ការជោគជ័យរបស់ក្រុមហ៊ុននេះដំណើរការទៅបាន អាស្រ័យលើកត្តា ១១យ៉ាងគឺ៖
១ ចាប់ផ្ដើម និងដំណើរការលឿន
លោក Mark Zuckerberg បានមានគំនិតចង់បង្កើត Facebook ជាលើកដំបូងនាពេលលោករៀននៅសាកលវិទ្យាល័យ Harvard។ លោកមិនបានសិក្សាពីទីផ្សារ មិនបានសួរមិត្តភ័ក្ដិ និងអ្នកប្រឹក្សាយោបល់ច្រើនពីគំនិតបង្កើតបណ្ដាញសង្គមមួយនេះនោះទេ។ លោកស្រាប់តែបង្កើតវាឡើងនៅឆ្នាំ២០០៤ តែម្ដង ហើយបណ្ដាញសង្គមមួយនេះបានវិវឌ្ឍ និងរីកចម្រើនយ៉ាងឆាប់រហ័សក្នុងរយៈពេល១០ឆ្នាំមកនេះ។
២ មានគំនិតគឺជារឿងធម្មតា តែការអនុវត្តជារឿងសំខាន់
តាំងពីពេល Facebook ដំណើរការរួចមក មានការប្រទាញប្រទង់គ្នាថា តើវាជាគំនិតរបស់អ្នកណា? ពិតជារបស់លោក Zuckerberg មែនទេ? អតីតនិស្សិតឆ្នាំទី ៣ នៅសាកលវិទ្យាល័យ Harvard ជំនាន់លោក បាននិយាយថា ៖«វាជាគំនិតរបស់ពួកគេ ដោយថាលោក Mark Zuckerberg បានលួចយកគំនិតរបស់ខ្លួន»។ ទោះជាគំនិតរបស់ពួកគេមែន ឬយ៉ាងណា តែលោក Zuckerberg ជាអ្នកធ្វើរហូតជោគជ័យដូចសព្វថ្ងៃ។
ប្រាក់ចំណេញនេះគឺមានកំណើន ៧២ភាគរយនៃប្រាក់ចំណូល ដែលជំរុញដោយកំណើនខ្ពស់នៃចំនួនអ្នកប្រើប្រាស់គ្រឿងអេឡិចត្រូនិកចល័ត និងការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មលើគ្រឿងអេឡិចត្រូនិកចល័ត។
តើកត្តាអ្វីខ្លះដែលជំរុញឱ្យក្រុមហ៊ុន Facebook ទទួលបានប្រជាប្រិយភាព និងទទួលបានចំណេញច្រើនដូចបច្ចុប្បន្ននេះ? អ្នកជំនាញបានអះអាងថា ការជោគជ័យរបស់ក្រុមហ៊ុននេះដំណើរការទៅបាន អាស្រ័យលើកត្តា ១១យ៉ាងគឺ៖
១ ចាប់ផ្ដើម និងដំណើរការលឿន
លោក Mark Zuckerberg បានមានគំនិតចង់បង្កើត Facebook ជាលើកដំបូងនាពេលលោករៀននៅសាកលវិទ្យាល័យ Harvard។ លោកមិនបានសិក្សាពីទីផ្សារ មិនបានសួរមិត្តភ័ក្ដិ និងអ្នកប្រឹក្សាយោបល់ច្រើនពីគំនិតបង្កើតបណ្ដាញសង្គមមួយនេះនោះទេ។ លោកស្រាប់តែបង្កើតវាឡើងនៅឆ្នាំ២០០៤ តែម្ដង ហើយបណ្ដាញសង្គមមួយនេះបានវិវឌ្ឍ និងរីកចម្រើនយ៉ាងឆាប់រហ័សក្នុងរយៈពេល១០ឆ្នាំមកនេះ។
២ មានគំនិតគឺជារឿងធម្មតា តែការអនុវត្តជារឿងសំខាន់
តាំងពីពេល Facebook ដំណើរការរួចមក មានការប្រទាញប្រទង់គ្នាថា តើវាជាគំនិតរបស់អ្នកណា? ពិតជារបស់លោក Zuckerberg មែនទេ? អតីតនិស្សិតឆ្នាំទី ៣ នៅសាកលវិទ្យាល័យ Harvard ជំនាន់លោក បាននិយាយថា ៖«វាជាគំនិតរបស់ពួកគេ ដោយថាលោក Mark Zuckerberg បានលួចយកគំនិតរបស់ខ្លួន»។ ទោះជាគំនិតរបស់ពួកគេមែន ឬយ៉ាងណា តែលោក Zuckerberg ជាអ្នកធ្វើរហូតជោគជ័យដូចសព្វថ្ងៃ។
៣ ធ្វើឲ្យមានលក្ខណៈសាមញ្ញ
ក្រុមហ៊ុនជាច្រើនបានចាប់អារម្មណ៍ខ្លាំងនឹងលក្ខណៈដ៏អស្ចារ្យដែលពួកគេចង់បង្កើតនៅក្នុងផលិតផលរបស់ខ្លួន។ ក្រុមហ៊ុនមួយចំនួន បានផលិតផលិតផលខ្លួនស្មុគស្មាញពេកដែលគ្មានអ្នកណាអាចបង្ហាញពីរបៀបប្រើផលិតផលទាំងនោះបានឡើយ។ ដោយឡែក លោក Zuckerberg និងក្រុមហ៊ុន Facebook បានកែសម្រួលបណ្ដាញសង្គមនេះគ្រប់ពេលដើម្បីឲ្យច្បាស់ថា សេវានេះនៅតែងាយស្រួលប្រើជារៀងរហូត។
៤ រកឱ្យឃើញពីឫសគល់នាំឱ្យបរាជ័យ និងរកវិធីទប់ស្កាត់វា
មនុស្សភាគច្រើនមិនអាចបំភ្លេចបណ្ដាញសង្គមមួយនេះបាននោះទេនៅពេលដែលពួកគេមានបទពិសោធន៍ប្រើប្រាស់បណ្ដាញសង្គមមួយនេះហើយ។ តាមពិតទៅ មានការបង្កើតបណ្ដាញសង្គមមួយចំនួនដែរនៅតាមសាកលវិទ្យាល័យមួយចំនួន មុនពេល Facebook ចាប់ផ្ដើមនៅឆ្នាំ២០០៤ដូចជានៅ សាកលវិទ្យាល័យ Columbia និង Stanford ជាដើម។ ក្រោយមកទៀតមាន Friendster និង MySpace តែចុងក្រោយ បណ្ដាញទាំងនេះបានបរាជ័យទាំងអស់ដោយសារតែពួកគេមិនអាចរកឃើញពីបញ្ហាទប់ស្កាត់ទុកជាមុន ជាពិសេសការគ្រប់គ្រងរចនាសម្ព័ន្ធរបស់បណ្ដាញសង្គម Facebook។
ចំពោះលោក Zuckerberg លោកបានថ្លឹងថ្លែង និងស្រាវជ្រាវរាល់បញ្ហាដែលអាចនឹងកើតមាននៅពេលអនាគត ចៀសវាងធ្លាក់ក្នុងស្ថានភាពធ្ងន់ធ្ងរនៅពេលក្រោយ។
៥ ផ្ដោតជាសំខាន់លើផលិតផល កុំផ្ដោតខ្លាំងលើពាណិជ្ជកម្ម និងតម្លៃភាគហ៊ុនខ្លាំងពេក
លោក Mark Zuckerberg មិនបានចាប់អារម្មណ៍ខ្លាំងលើក្រុមហ៊ុនទាំងមូលរបស់លោកច្រើនពេកនោះទេ ប៉ុន្តែលោកបានប្រើប្រាស់ថាមពលទាំងអស់ផ្ដោតការយកចិត្តយ៉ាងសំខាន់ទៅលើផលិតផលរបស់ Facebook (គឺតាមដាន និងអភិវឌ្ឍបណ្ដាញសង្គមជានិច្ច)។ លោកសុខចិត្តជួលបុគ្គលិកជំនាញឱ្យគ្រប់គ្រងផ្នែកសំខាន់ៗនៅក្នុងក្រុមហ៊ុន តែលោកមិនបណ្ដោយឱ្យផ្នែកផលិតផលគឺបណ្ដាញសង្គមដែលមានមនុស្សប្រើជាង ១ពាន់លាននាក់របស់លោក ត្រូវទុកចោលព្រងើយកន្តើយនោះឡើយ។ លោកបានចាត់ទុកវាជារឿងអាទិភាព ចំណែកខាងក្រុមហ៊ុនរបស់លោកគឺជារឿងបន្ទាប់បន្សំ។
៦ ពូកែជួលបុគ្គលិក និងពូកែបណ្ដេញបុគ្គលិក
ចំណុចខ្លាំងរបស់ក្រុមហ៊ុនមួយគឺមិនមែនពឹងផ្អែកលើបច្ចេកវិទ្យា ឬក៏ផលិតផលបច្ចុប្បន្នឡើយ តែវាពឹងផ្អែកលើមនុស្ស។ លោក Steve Job បានសារភាពថា គ្មានក្រុមហ៊ុនណាជោគជ័យដោយមានអ្នកធ្វើតែម្នាក់នោះទេ។ ដូច្នេះបើអ្នកចង់បង្កើតក្រុមហ៊ុនដ៏អស្ចារ្យមួយ អ្នកត្រូវតែបង្កើតក្រុមការងារអស្ចារ្យមួយ។ សម្រាប់លោក Zuckerberg លោកមានទ្រឹស្ដីថា ”ការបង្កើតក្រុមអស្ចារ្យមួយបាន” គឺមានន័យថា “ជួលមនុស្សបានល្អ” និង “បណ្ដេញមនុស្សបានល្អ”។
ក្រុមហ៊ុនជាច្រើនបានចាប់អារម្មណ៍ខ្លាំងនឹងលក្ខណៈដ៏អស្ចារ្យដែលពួកគេចង់បង្កើតនៅក្នុងផលិតផលរបស់ខ្លួន។ ក្រុមហ៊ុនមួយចំនួន បានផលិតផលិតផលខ្លួនស្មុគស្មាញពេកដែលគ្មានអ្នកណាអាចបង្ហាញពីរបៀបប្រើផលិតផលទាំងនោះបានឡើយ។ ដោយឡែក លោក Zuckerberg និងក្រុមហ៊ុន Facebook បានកែសម្រួលបណ្ដាញសង្គមនេះគ្រប់ពេលដើម្បីឲ្យច្បាស់ថា សេវានេះនៅតែងាយស្រួលប្រើជារៀងរហូត។
៤ រកឱ្យឃើញពីឫសគល់នាំឱ្យបរាជ័យ និងរកវិធីទប់ស្កាត់វា
មនុស្សភាគច្រើនមិនអាចបំភ្លេចបណ្ដាញសង្គមមួយនេះបាននោះទេនៅពេលដែលពួកគេមានបទពិសោធន៍ប្រើប្រាស់បណ្ដាញសង្គមមួយនេះហើយ។ តាមពិតទៅ មានការបង្កើតបណ្ដាញសង្គមមួយចំនួនដែរនៅតាមសាកលវិទ្យាល័យមួយចំនួន មុនពេល Facebook ចាប់ផ្ដើមនៅឆ្នាំ២០០៤ដូចជានៅ សាកលវិទ្យាល័យ Columbia និង Stanford ជាដើម។ ក្រោយមកទៀតមាន Friendster និង MySpace តែចុងក្រោយ បណ្ដាញទាំងនេះបានបរាជ័យទាំងអស់ដោយសារតែពួកគេមិនអាចរកឃើញពីបញ្ហាទប់ស្កាត់ទុកជាមុន ជាពិសេសការគ្រប់គ្រងរចនាសម្ព័ន្ធរបស់បណ្ដាញសង្គម Facebook។
ចំពោះលោក Zuckerberg លោកបានថ្លឹងថ្លែង និងស្រាវជ្រាវរាល់បញ្ហាដែលអាចនឹងកើតមាននៅពេលអនាគត ចៀសវាងធ្លាក់ក្នុងស្ថានភាពធ្ងន់ធ្ងរនៅពេលក្រោយ។
៥ ផ្ដោតជាសំខាន់លើផលិតផល កុំផ្ដោតខ្លាំងលើពាណិជ្ជកម្ម និងតម្លៃភាគហ៊ុនខ្លាំងពេក
លោក Mark Zuckerberg មិនបានចាប់អារម្មណ៍ខ្លាំងលើក្រុមហ៊ុនទាំងមូលរបស់លោកច្រើនពេកនោះទេ ប៉ុន្តែលោកបានប្រើប្រាស់ថាមពលទាំងអស់ផ្ដោតការយកចិត្តយ៉ាងសំខាន់ទៅលើផលិតផលរបស់ Facebook (គឺតាមដាន និងអភិវឌ្ឍបណ្ដាញសង្គមជានិច្ច)។ លោកសុខចិត្តជួលបុគ្គលិកជំនាញឱ្យគ្រប់គ្រងផ្នែកសំខាន់ៗនៅក្នុងក្រុមហ៊ុន តែលោកមិនបណ្ដោយឱ្យផ្នែកផលិតផលគឺបណ្ដាញសង្គមដែលមានមនុស្សប្រើជាង ១ពាន់លាននាក់របស់លោក ត្រូវទុកចោលព្រងើយកន្តើយនោះឡើយ។ លោកបានចាត់ទុកវាជារឿងអាទិភាព ចំណែកខាងក្រុមហ៊ុនរបស់លោកគឺជារឿងបន្ទាប់បន្សំ។
៦ ពូកែជួលបុគ្គលិក និងពូកែបណ្ដេញបុគ្គលិក
ចំណុចខ្លាំងរបស់ក្រុមហ៊ុនមួយគឺមិនមែនពឹងផ្អែកលើបច្ចេកវិទ្យា ឬក៏ផលិតផលបច្ចុប្បន្នឡើយ តែវាពឹងផ្អែកលើមនុស្ស។ លោក Steve Job បានសារភាពថា គ្មានក្រុមហ៊ុនណាជោគជ័យដោយមានអ្នកធ្វើតែម្នាក់នោះទេ។ ដូច្នេះបើអ្នកចង់បង្កើតក្រុមហ៊ុនដ៏អស្ចារ្យមួយ អ្នកត្រូវតែបង្កើតក្រុមការងារអស្ចារ្យមួយ។ សម្រាប់លោក Zuckerberg លោកមានទ្រឹស្ដីថា ”ការបង្កើតក្រុមអស្ចារ្យមួយបាន” គឺមានន័យថា “ជួលមនុស្សបានល្អ” និង “បណ្ដេញមនុស្សបានល្អ”។
៧ រក្សាជំហររបស់ខ្លួន
ក្រុមហ៊ុនទាំងអស់ត្រូវរក្សាគោលការណ៍សំខាន់បីគឺ៖ អតិថិជន, និយោជិក និងម្ចាស់ភាគហ៊ុន។ ក្រុមហ៊ុនដែលល្អបំផុតត្រូវស្វែងរកតុល្យភាពនៃផលប្រយោជន៍របស់អ្នកទាំងបីខាងលើ។ ជាទូទៅនៅស្រុកគេ បើក្រុមហ៊ុនគ្រប់គ្រងដោយពួកមូលធននិយម គឺច្រើនតែយកភាគហ៊ុនលក់ទៅអ្នកវិនិយោគផ្សេងទៀត ហើយនឹងមានការលក់តតៗគ្នា។ បើជាក្រុមហ៊ុនសាធារណវិញ គឺរឹតតែយ៉ាប់ទៅទៀត។
ក្រុមហ៊ុនទាំងអស់ត្រូវរក្សាគោលការណ៍សំខាន់បីគឺ៖ អតិថិជន, និយោជិក និងម្ចាស់ភាគហ៊ុន។ ក្រុមហ៊ុនដែលល្អបំផុតត្រូវស្វែងរកតុល្យភាពនៃផលប្រយោជន៍របស់អ្នកទាំងបីខាងលើ។ ជាទូទៅនៅស្រុកគេ បើក្រុមហ៊ុនគ្រប់គ្រងដោយពួកមូលធននិយម គឺច្រើនតែយកភាគហ៊ុនលក់ទៅអ្នកវិនិយោគផ្សេងទៀត ហើយនឹងមានការលក់តតៗគ្នា។ បើជាក្រុមហ៊ុនសាធារណវិញ គឺរឹតតែយ៉ាប់ទៅទៀត។
ដោយឡែកតែក្រុមហ៊ុន Facebook គឺគ្រប់គ្រងដោយលោក Mark Zuckerberg ផ្ទាល់។ លោកមិនខ្វល់រឿងរកមូលធន (តាមរយៈបង្កើតភាគហ៊ុន) ច្រើនពេកនោះទេ លោកគឺគិតជាចម្បងគឺទស្សនវិស័យទៅថ្ងៃខាងមុខ ជាពិសេសគឺផលិតផលបណ្ដាញសង្គមដ៏រឹងមាំមួយ។
៨ ត្រូវរកឱ្យឃើញពីការចង់បានរបស់អ្នកប្រើប្រាស់ ហើយមិនត្រូវសម្លឹងឃើញការប្រើប្រាស់ជាក្រុមទេ
លោក Steve Job ក៏បានបញ្ជាក់យ៉ាងច្បាស់ដែរថា អតិថិជនមិនដឹងពីអ្វីដែលពួកគេចង់បានទេ។ លោកបានបន្តថា វាជាកិច្ចការរបស់ក្រុមហ៊ុន Apple ដែលត្រូវរកឱ្យឃើញថាតើអតិថិជនចង់បានអ្វី បន្ទាប់មកផ្ដល់វាដល់ពួកគេ។ Facebook គឺទទួលបានជោគជ័យចំពោះរឿងខាងលើនេះ។ រាល់ពេលដែលក្រុមហ៊ុនដាក់ចេញនូវលក្ខណៈពិសេសថ្មីណាមួយដែលមិនទទួលបានការគាំទ្រពីអ្នកប្រើប្រាស់ លោក Zuckerberg ចាត់ទុកថា វាជាកំហុសមួយ។
៨ ត្រូវរកឱ្យឃើញពីការចង់បានរបស់អ្នកប្រើប្រាស់ ហើយមិនត្រូវសម្លឹងឃើញការប្រើប្រាស់ជាក្រុមទេ
លោក Steve Job ក៏បានបញ្ជាក់យ៉ាងច្បាស់ដែរថា អតិថិជនមិនដឹងពីអ្វីដែលពួកគេចង់បានទេ។ លោកបានបន្តថា វាជាកិច្ចការរបស់ក្រុមហ៊ុន Apple ដែលត្រូវរកឱ្យឃើញថាតើអតិថិជនចង់បានអ្វី បន្ទាប់មកផ្ដល់វាដល់ពួកគេ។ Facebook គឺទទួលបានជោគជ័យចំពោះរឿងខាងលើនេះ។ រាល់ពេលដែលក្រុមហ៊ុនដាក់ចេញនូវលក្ខណៈពិសេសថ្មីណាមួយដែលមិនទទួលបានការគាំទ្រពីអ្នកប្រើប្រាស់ លោក Zuckerberg ចាត់ទុកថា វាជាកំហុសមួយ។
៩ បណ្ដុះអ្នកប្រឹក្សាឆ្លាតៗហើយរៀនពីពួកគេ
ការដឹកនាំនិងការគ្រប់គ្រងគឺជាជំនាញ។ នៅពេលអ្លោក Ben Horowitz បោះទុនវិនិយោគ ក្រុម CEO ត្រូវបានបង្កើតឡើង មិនមែនកើតឡើងដោយឯកឯងនោះទេ។ ជំនាញរបស់លោក Mark Zuckerberg ជានាយកប្រតិបត្តិ (CEO) ប៉ុន្តែមុននឹងបានតំណែងនេះដឹងថាលោកបានរៀបចំផែនការអភិវឌ្ឍខ្លួនលោកយ៉ាងម៉េចទេ?
លោកក៏ជាមនុស្សចូលចិត្តរៀនសូត្រពីគេដែរ។ ការបង្កើតក្រុមហ៊ុនដំបូង មានបុគ្គលិកជាន់ខ្ពស់ម្នាក់របស់លោកផ្ដល់យោបល់ឱ្យលោកថា លោកត្រូវតែរៀនមេរៀនខ្លះៗនៃតួនាទីជា CEO។ ដើម្បីទទួលបានចំណេះដឹងជានាយកប្រតិបត្តិ លោកបានបង្កើតក្រុមប្រឹក្សាយោបល់មួយក្រុមរួមមានសមាជិកលោក Steve Jobs, មហាសេដ្ឋី Warren Buffett និងបុគ្គលសំខាន់ៗដែលសុទ្ធតែជាអ្នកគ្រប់គ្រង និងមេក្រុមហ៊ុនជាច្រើននាក់ទៀត។ នៅពេលលោកបានរៀនសូត្រពីអ្នកខ្លាំងៗទាំងនេះ ធ្វើឱ្យ Zuckerberg ក្លាយជាអ្នកគ្រប់គ្រងដ៏ឆ្លាតវៃ។
១១ បើអ្នកធ្លាប់គិតថា អ្នកអាចធ្វើបាន ចូរធ្វើវាទៅ
នៅពេលហ្វេសប៊ុកបានធ្វើដំណើរឆ្លងប្រព័ន្ធ MySpace ដែលដួលរលំពីរបីឆ្នាំរួចមក ហ្វេសប៊ុកបានឈ្មះការប្រជែងខាងបណ្ដាញសង្គមនេះ។ ត្រង់នេះ ហ្វេសប៊ុកអាចអបអរខ្លួនចំពោះការងារដែលសម្រេចបានយ៉ាងល្អនេះ៕
ការដឹកនាំនិងការគ្រប់គ្រងគឺជាជំនាញ។ នៅពេលអ្លោក Ben Horowitz បោះទុនវិនិយោគ ក្រុម CEO ត្រូវបានបង្កើតឡើង មិនមែនកើតឡើងដោយឯកឯងនោះទេ។ ជំនាញរបស់លោក Mark Zuckerberg ជានាយកប្រតិបត្តិ (CEO) ប៉ុន្តែមុននឹងបានតំណែងនេះដឹងថាលោកបានរៀបចំផែនការអភិវឌ្ឍខ្លួនលោកយ៉ាងម៉េចទេ?
លោកក៏ជាមនុស្សចូលចិត្តរៀនសូត្រពីគេដែរ។ ការបង្កើតក្រុមហ៊ុនដំបូង មានបុគ្គលិកជាន់ខ្ពស់ម្នាក់របស់លោកផ្ដល់យោបល់ឱ្យលោកថា លោកត្រូវតែរៀនមេរៀនខ្លះៗនៃតួនាទីជា CEO។ ដើម្បីទទួលបានចំណេះដឹងជានាយកប្រតិបត្តិ លោកបានបង្កើតក្រុមប្រឹក្សាយោបល់មួយក្រុមរួមមានសមាជិកលោក Steve Jobs, មហាសេដ្ឋី Warren Buffett និងបុគ្គលសំខាន់ៗដែលសុទ្ធតែជាអ្នកគ្រប់គ្រង និងមេក្រុមហ៊ុនជាច្រើននាក់ទៀត។ នៅពេលលោកបានរៀនសូត្រពីអ្នកខ្លាំងៗទាំងនេះ ធ្វើឱ្យ Zuckerberg ក្លាយជាអ្នកគ្រប់គ្រងដ៏ឆ្លាតវៃ។
១១ បើអ្នកធ្លាប់គិតថា អ្នកអាចធ្វើបាន ចូរធ្វើវាទៅ
នៅពេលហ្វេសប៊ុកបានធ្វើដំណើរឆ្លងប្រព័ន្ធ MySpace ដែលដួលរលំពីរបីឆ្នាំរួចមក ហ្វេសប៊ុកបានឈ្មះការប្រជែងខាងបណ្ដាញសង្គមនេះ។ ត្រង់នេះ ហ្វេសប៊ុកអាចអបអរខ្លួនចំពោះការងារដែលសម្រេចបានយ៉ាងល្អនេះ៕
0 comments:
Post a Comment