Monday, June 29, 2015


Chatime និង​ Brown Coffee ជា​ប្រ៊ែន​ដែល​ទទួល​បាន​ការ​ពេញ​និយម​នៅរាជធានី​ភ្នំពេញ​
ស្រប​ពេល​ដែល​កំណើន​សេដ្ឋកិច្ច​​ប្រទេស​កំពុង​រីកចម្រើន​ពី​មួយ​ថ្ងៃ​​ទៅ​មួយ​ថ្ងៃ​​​ ​ភោជនីយដ្ឋាន​​ និង​អាហារដ្ឋាន​បែប​ទំនើប​បាន​រីក​​ដុះដាល​ព្រោងព្រាត​​​នៅ​ក្នុង​រាជធានី​ភ្នំពេញ។ ​



​​ម្ចាស់​អាជីវកម្ម​មួយ​ចំនួន​ ​ព្យាយាម​​បង្កើន​សមត្ថភាព​ច្នៃប្រឌិត​អាហារដ្ឋាន​របស់​ខ្លួន​ទាំង​គុណភាព​ និង​សោភណភាព​ដើម្បី​ប្រកួតប្រជែង​ក្នុង​ទីផ្សារ​​ ​ខណៈ​ដែល​ម្ចាស់​អាជីវកម្ម​មួយ​ចំនួន​ទៀត​​បាន​ទិញ​ Brand Name (Franchise) ពី​ក្រៅ​ប្រទេស​​​មក​ប្រកួត​ប្រជែង​ជា​មួយ​​អ្នក​នៅ​ក្នុង​ស្រុក។​

​​

​​បច្ចុប្បន្ន​ ​គេ​សង្កេត​ឃើញ​មាន​​ ​ក្រុមហ៊ុន​លក់​ភេសជ្ជៈ​ និង​អាហារដ្ឋាន​មួយ​ចំនួន​ធំ​បាន​ទិញ​ Franchise ​​ក្រុមហ៊ុន​ក្រៅ​ប្រទេស​ចែកចាយ​​​ផលិតផល​ និង​សេវាកម្ម​ផ្ដាច់​មុខ​​​នៅ​កម្ពុជា​ និង​​ខណៈ​​​ខ្លះ​ទៀត​ទិញ​តែ​​សិទ្ធិ​ចែក​ចាយ​ផ្ដាច់​មុខ​​នៅ​កម្ពុជា​​តែ​ប៉ុណ្ណោះ​ ហើយ​ក៏​មាន​ដែរ​​ អ្នក​បង្កើត​ Brand ខ្លួន​ឯង​ និង​ទទួល​បាន​ជោគជ័យ​គួរ​ឱ្យ​កត់​សម្គាល់? ​​​​

ហេតុអ្វី​បាន​ជា​ម្ចាស់​អាជីវកម្ម​បើក​ដំបូង ​​​មាន​អ្នក​ខ្លះ​ចង់​ ​Franchise និង​ខ្លះ​ទៀត​ចង់​​ Build Brand ខ្លួន​ឯង​? ​​

​​

​ពាក្យ​ថា​ “​Franchise”  ​គឺ​ជា​កិច្ច​ព្រម​ព្រៀង​មួយ​រវាង​ភាគី​ឯករាជ្យ​ស្រប​ច្បាប់​ចំនួន​ពីរ​ដែល​ ផ្តល់​សិទ្ធិ​ក្នុង​ការ​លក់​ផលិតផល/សេវាកម្ម​​ដោយ​ប្រើ​ឈ្មោះ​យីហោ ​​និង​ពាណិជ្ជកម្ម​របស់​ក្រុមហ៊ុន​រួមគ្នា ​ឬ​អាច​និយាយ​ដោយ​ខ្លី​ថា​​ “ការផ្តល់សិទ្ធិលក់បន្ត”

 

​តែ​គុជ​​ Chatime ​​ជា​ម៉ាក​ក្រុមហ៊ុន​ល្បី​​​របស់​តៃវ៉ាន់​បាន​ផ្ដល់​សិទ្ធិ​លក់​បន្ត​ (Franchise) ​ឲ្យ​ម្ចាស់​អាជីវកម្ម​កម្ពុជា​ ហើយ​កំពុង​ទទួល​បាន​ការ​គាំទ្រ​​យ៉ាង​​​ខ្លាំង​ពី​មហាជន​ទូទៅ​ជា​ពិសេស​យុវជន។​​ បច្ចុប្បន្ន​ Chatime​ ​មាន​ ២១សាខា​​នៅ​ប្រទេស​កម្ពុជា​ បន្ទាប់​ពី​បើក​ដំណើរការ​​​លើក​​ដំបូង​​កាល​ពី​ដើម​ឆ្នាំ​២០១៣។ ​ ​​



ទន្ទឹម​​គ្នា​នេះ​ ​គេ​ក៏​សង្កេត​ឃើញ​ពី​ភាព​ជោគជ័យ​​ម៉ាក​កាហ្វេ​ក្នុង​ស្រុក​កំពុង​​​​លេច​ធ្លោ​មួយ​ដែរ​គឺ​​ ​Brown Coffee ដែល​កំពុង​ទទួល​ការ​គាំ​ទ្រ​យ៉ាង​ខ្លាំង​ពី​អតិថិជន​ទៅ​លើ​រសជាតិ​កាហ្វេ​​ ខណៈ​ដែល​ម្ចាស់​អាជីវកម្ម​នេះ​ជា​យុវជន​មាន​វ័យ​មិន​ទាន់​ដល់​ ៣០​ផង។



​សហ​ស្ថាបនិក​​​ហាង​កាហ្វេ​ ​Brown Coffee ​លោក​ ចាង ប៊ុនលាង ​ វ័យ​​ ២៨​ឆ្នាំ​បាន​​មាន​ប្រសាសន៍​ប្រាប់​គេហទំព័រ​ The BNEWS ថា ហាង​កាហ្វេ​ Brown កើត​ឡើង​ក្រោម​ការ​ផ្ដួចផ្ដើម​គំនិត​ពី​សមាជិក​ក្រុម​ចំនួន​ប្រាំ​នាក់​​សុទ្ធ​តែ​ជា​មិត្តភ័ក្ដិ​នៅ​ថ្នាក់​វិទ្យាល័យ​​ដែល​មាន​ជំនាញ​ផ្សេងៗ​គ្នា ប៉ុន្តែ​​សុទ្ធ​តែ​​​​​មាន​គំនិត​បង្កើត​​​ហាង​កាហ្វេ​ ​​នេះ​ឡើ​ង ។

 

ដោយសារ​ការ​នាំ​ចូល​រសជាតិ​កាហ្វេ​មក​ពី​ក្រៅ​​ប្រទេស​​​ប្រកប​​ដោយ​ការ​សំរឹទ្ធិសម្រាំង​ ហើយ​ការ​ឌីសាញ​ហាង​ប្រកប​ដោយ​សិល្បៈ ​គួបផ្សំ​​នឹង​សេវាកម្ម​ល្អ​ផង​​ បាន​ធ្វើ​ឲ្យ​ ​Brown Coffee ​​ជ្រៀត​ចូល​ទៅ​ក្នុង​ទីផ្សារ និង​ទទួល​បាន​ការ​គាំទ្រ​​ខ្លាំង​ពី​មហាជន​ ​ ​គឺ​តាំង​​ពី​​បង្កើត​ដំបូង​បាន​មួយ​ឆ្នាំ​មក​ម្ល៉េះ​​​​​។

 

​តាម​ការ​សង្កេត​ឃើញ​ជាក់​ស្ដែង​ ​​ហាង ​Brown Coffee ​ជា​ម៉ាក​​ក្នុង​ស្រុក​ដែល​ទទួល​គាំទ្រ​​ច្រើន​ពី​មហាជន​ ជាពិសេស​យុវវ័យ ហើយ​បច្ចុប្បន្ន​ ​Brown Coffee កំពុង​ពង្រីក​សាខា​របស់​ខ្លួន​ជា​បន្តបន្ទាប់​ ចំនួន ១០​កន្លែង​ហើយ​ក្នុង​រាជធានី​ភ្នំពេញ​​ ​​​គិត​ចាប់​តាំង​ពី​ ​​បង្កើត​ហាង​នេះ​ឡើង​នៅ​ឆ្នាំ​២០០៩ ​។​

 

សិល្បៈ​នៃ​ការ​ឌីសាញ​ហាង​ខុស​ប្លែក​ពី​គ្នា​នៃ​ហាង​ទាំង​ ​១០​ជាមួយ​នឹង​ការ​ច្នៃប្រឌិត​ខ្ពស់​ ព្រម​ទាំង​ស្តង់ដារ​នៃ​​រសជាតិ​ និង​សេវាកម្ម​ល្អ​ថែម​ទៀត​នោះ​ អាច​ជា​យុទ្ធសាស្ត្រ​របស់​ Brown Coffee ​​ជ្រៀត​ចូល​ទីផ្សារ​បាន​រហ័ស​​ បើ​ទោះ​បី​ជា​​​ហាង​​កាហ្វេ​នេះ​មាន​ការ​ប្រកួត​ប្រជែង​ខ្ពស់​ជា​មួយ​ហាង​កាហ្វេ​ក្នុង​ស្រុក​ និង​​កាហ្វេ​ Franchise ពី​ក្រៅ​ប្រទេស​មួយ​ចំនួន​ក្ដី។

 

ម្ចាស់​ហាង​ដដែល​នេះ​​បាន​បន្ត​ទៀត​ថា​ ​​ការ​ទទួល​បាន​ការ​ទុក​ចិត្ត​មក​លើ​ម៉ាក​សញ្ញា​ហាង​កាហ្វេ​ ​​Brown​ ពី​មហាជន​ ​​ អាច​ជា​ភាព​ជោគជ័យ​មួយ​សម្រាប់​ហាង​កាហ្វេ​របស់​លោក​ ​ក៏​ប៉ុន្តែ​ទោះ​ជា​យ៉ាងណា​ Brown Coffee កំពុង​ប្រឹងប្រែង​បន្ត ដើម្បី​ពង្រីក​ខ្លួន​បន្ថែម​ទៀត។

 

​ងាក​មក​មើល​ហាង​តែ​គុជ​ Chatime ​ឯណេះ​វិញ​ ​​អ្នក​គ្រប់គ្រង​ផ្នែក​ទីផ្សារ​​ លោក លីន តិចគួង ឲ្យ​គេហទំព័រ​ The BNEWS ដឹង​ថា​ Chatimeជា​ម៉ាក ​តែ​គុជ​ល្បី​ឈ្មោះ​​នៅ​កោះ​តៃវ៉ាន់​ ហើយ​ត្រូវ​បាន​ក្រុមហ៊ុន  (BML) Brand Management limited ​នាំ​ចូល​ផ្ដាច់​មុខ​ដើម្បី​​ចែកចាយ​សិទ្ធិ​លក់​បន្ត​ក្នុង​ប្រទេស​កម្ពុជា​កាល​ពី​ចុង​ឆ្នាំ​២០១២ ដែល​បច្ចុប្បន្ន​មាន​ ​២១សាខា​ នៅ​ក្នុង​រាជធានី​ភ្នំពេញ ​និង​ខេត្ត​សៀមរាប ។

 

ដោយសារ​សម្លឹង​ឃើញ​​ទីផ្សារ​​ប្រទេស​កម្ពុជា​​ ​​​ទោរទន់​ទៅ​នឹង​ការ​និយម​​ញ៉ាំ​តែ​គុជ​ ដែល​មិន​មាន​ម៉ាក​ត្រឹម​ត្រូវ​នោះ​ បាន​ធ្វើ​ឲ្យ​ក្រុមហ៊ុន​ ​BML សម្រេច​ចិត្ត​នាំ​ចូល​​ តែ​គុជម៉ាក ​​Chatime​ ដែល​​ជា​​ម៉ាក​ល្បី​ក្នុង​ប្រទេស​តៃវ៉ាន់​ ​និង​នៅ​ទូទាំង​ពិភពលោក​មក​ដំណើរការ​នៅ​កម្ពុជា​តែ​ម្ដង។

 

ស្តង់ដារ​នៃ​រសជាតិ ​និង​ការ​ឌីសាញ​​ ការ​វេច​ខ្ចប់​ និង​ទីតាំង​ ជា​ភាព​ទាក់​ទាញ​មួយ​ សម្រាប់​តែ​គុជ​ Chatime ។

 

អ្នក​គ្រប់គ្រង​រូប​​​នេះ​បន្ត​ថា​ ការ​ទិញ​ Franchise ល្បី​ពី​ក្រៅ​ប្រទេស​សម្រាប់​អាជីវកម្ម​ថ្មីថ្មោង​គឺ​ជា​ការ​ល្អ​មួយ​ ព្រោះ​នៅ​ពេល​ទទួល​​សិទ្ធិ​ធ្វើ​អាជីវកម្ម​បន្ត​​ពី​ Chatime រាល់​ប្រព័ន្ធ​ប្រតិបត្តការ​ទាំងអស់​ ​រួម​មាន​ ​ប្រពន្ធ​គ្រប់គ្រង ​​ប្រព័ន្ធ​ទីផ្សារ​ ជាដើម​​​ ត្រូវធ្វើតាម ​​​និង​អនុវត្ត​តាម​ស្តង់ដារ​របស់​ Chatime តែ​ម្តង​ ដោយ​ Chatime នឹង​ជួយ​សម្រួល​លើ​ប្រតិបត្តិការ​នេះ​ដើម្បី​អោយ​ត្រូវ​ស្តង់​ដារ​​​​ Chattime ​ ជា​អន្តរជាតិ​​ទាំង​គុណ​ភាព​ និង​ ​សេវាកម្ម៕

0 comments:

Post a Comment