Monday, June 29, 2015

បុគ្គល​សំខាន់​ ៦​រូប​​ដែល​ត្រូវ​ការ​​​ជា​ចាំបាច់​​​​ដើម្បី​ចាប់​ផ្ដើម​​​ដំណើរការ​​អាជីវកម្ម​​ប្រភព៖​ holykaw.alltop.com



​ការ​បរាជ័យ​ក្នុង​ការ​ធ្វើ​អាជីវកម្ម​​​​​ ​គឺ​ប្រាកដ​ណាស់​ដែល​ថា​​ អាជីវកម្ម​​នោះ​នៅ​មាន​ចំណុច​​​ខ្វះ​ចន្លោះ​ច្រើន​​ដែល​ត្រូវ​ពិនិត្យ​​ឲ្យ​​បាន​ល្អិតល្អន់​ ដើម្បី​ដំណើរការ​ឡើងវិញ​​ប្រកប​ដោយ​ភាព​​ជោគជ័យ។ ​​មាន​មនុស្ស​ចំនួន​ ៦​នាក់​​​​ដែល​អ្នក​បង្កើត​អាជីវកម្ម​ត្រូវ​គិត​​មុន​គេ​​ដើម្បី​ឱ្យ​អាជីវកម្ម​ដំណើរការ​ប្រកប​ដោយ​ជោគជ័យ។



​​ឆ្លើយតប​ទៅ​នឹង​ចំណុច​​នេះ ​​សូម​ពិនិត្យ​មើល​លក្ខណៈ​សម្បត្តិ​នៃ​​បុគ្គល​សំខាន់​ៗ​ទាំង​ ៦​នាក់​​ខាង​ក្រោម​៖ ​



១) មនុស្ស​មាន​ទេពកោសល្យ​ផ្នែក​បច្ចេកវិទ្យា​

មនុស្ស​មាន​ទេពកោសល្យ​លើ​ចំណេះដឹង​បច្ចេកទេស​ ​ជា​បុគ្គល​សំខាន់​មួយ​​ដែល​គេ​មើល​ឃើញ​ថា មាន​សមត្ថភាព​អាច​​ដឹកនាំ​ក្រុម​ឲ្យ​ឈាន​ឆ្ពោះ​ទៅ​រក​ភាព​ជោគជ័យ​​បាន ត្បិតអី​បុគ្គល​ប្រភេទ​នេះ​អាច​​លើក​​​យក​របៀបវារៈ​នៃ​បច្ចេកទេស​ផ្សេងៗ​ជា​គន្លឹះ​ក្នុង​​ពេល​ដំណើរ​ការ​​អាជីវកម្ម​។​​

២) អ្នកដឹកនាំ

សហគ្រាស ឬ ក្រុមហ៊ុន​ត្រូវ​តែ​មាន​បុគ្គល​ម្នាក់​ដឹកនាំ​​ដែល​ហៅ​ថា​ប្រធាន​ ឬ​ក៏​នាយក​ប្រតិបត្តិ​ (CEO)។ មនុស្ស​​ជា​​ច្រើន​នាក់​ដែល​​មាន​​​​សមត្ថភាព​ស្មើៗគ្នា និង​ទស្សន​ខុសគ្នា​ វា​មិន​មែន​ជា​សញ្ញាណ​ល្អ​សម្រាប់​​ធ្វើ​អាជីវកម្ម​របស់​អ្នក​នោះ​ឡើយ។ គំនិត​របស់​ CEO ក៏​មិន​ប្រាកដ​ថា​ត្រូវ​គ្រប់​ពេល​នោះ​ដែរ ប៉ុន្តែ​​ភាព​ជា​មេដឹកនាំ​ ​​យ៉ាងហោចណាស់​អាច​ដឹកនាំ​មនុស្ស​ក្រោម​បង្គាប់​ឆ្ពោះ​ទៅ​រក​​គោលដៅ​តែ​មួយ​​បាន​។



៣) ​អ្នក​មាន​បទពិសោធន៍​ក្នុង​វិស័យ​អាជីវកម្ម​

បុគ្គល​ដែល​បាន​ប្រឡូក​ក្នុង​វិស័យ​អាជីវកម្ម ​ឧស្សាហកម្ម​ ជំនួញ​ សហគ្រាស​យូរឆ្នាំ គឺ​ជា​មនុស្ស​​ដ៏​មាន​តម្លៃ​​ ​និង​ចាំបាច់​ដើម្បី​ស្ដារ​មុខមាត់​​អាជីវកម្ម​របស់​អ្នក។ មនុស្ស​ប្រភេទ​នេះ​មិន​ត្រឹមតែ​​អាច​ទទួល​យក​អ្វី​ដែល​ថ្មី​ប៉ុណ្ណោះ​ទេ គេ​ថែមទាំង​មាន​បទពិសោធន៍​ជ្រៅជ្រះ​អាច​យល់​ពី​អ្វី​ដែល​ជា​គន្លឹះ​នៃ​តម្រូវការ​ជាក់លាក់​នៅ​ក្នុង​អាជីវកម្ម​​។

៤) ​អ្នក​​​ផ្ដល់​សេវាកម្ម​មាន​បទពិសោធន៍​​

អ្នក​ផ្ដល់​សេវាកម្ម​ពោរពេញ​ដោយ​បទពិសោធន៍​ មាន​សមត្ថភាព​យល់​ដឹង​ខ្ពស់​ពី​ជំនាញ​នៃ​ការ​ទំនាក់ទំនង​ទៅ​កាន់​​អតិថិជន​​ថា​តើ​ គេ​គួរតែ​ប្រើប្រាស់​ប្រព័ន្ធ​បច្ចេកវិទ្យា​​ឲ្យ​មាន​ប្រសិទ្ធភាព​ដើម្បី​​ផ្ដល់​សេវាកម្ម​មិន​ផ្ទាល់​ ឬ ​ផ្ដល់​សេវាកម្ម​ផ្ទាល់​ទៅ​អតិថិជន? គេ​ដឹង​ថា ពេល​ខ្លះ​​​លុយ​មិន​សំខាន់​នោះ​ទេ តែ​អ្វី​ដែល​សំខាន់​គឺ​​គុណ​តម្លៃ​​ដែល​ផ្ដល់​ជូន​ដល់​អតិថិជន​។​

​៥)​ ​Superstar របស់​ក្រុមហ៊ុន

Superstar នៅ​ត្រង់​នេះ​មាន​ន័យ​ថា​ ​ជា​បុគ្គល​សំខាន់​​ជាងគេ​ដែល​​មាន​ទេពកោសល្យ​ជួយ​ឲ្យ​ក្រុមហ៊ុន​របស់​អ្នក​​​អាច​បាញ់​ឆ្ពោះ​ទៅ​រក​ភាព​ជោគជ័យ​តាម​រយៈ​ការ​បង្កើត​យុទ្ធសាស្ត្រ និង​​ពង្រីក​​ទំនាក់​ទំនង​ក្រុមហ៊ុន​ទៅ​កាន់​ទីផ្សារ​ខាងក្រៅ​។ បុគ្គល​ប្រភេទ​នេះ អាច​ជា​​នាយក​ប្រតិបត្តិ​ ឬ មនុស្ស​ផ្សេង​ទៀត​ដែល​ឈរ​​យ៉ាង​រឹងមាំ​នៅ​ពីក្រោយ​​​ការ​ធ្វើ​អាជីវកម្ម​របស់​​ក្រុមហ៊ុន។



​​​​៦) ​អ្នក​ជំនាញ​ហិរញ្ញវត្ថុ

បុគ្គល​ដែល​មាន​ជំនាញ​ ឬ​បទពិសោធន៍​​​ផ្នែក​ហិរញ្ញវត្ថុ​ នឹង​​​ដឹង​ពី​យុទ្ធសាស្ត្រ​គ្រប់គ្រង​លើ​ការ​​ចំណាយ​ និង​ចំណូល​​របស់​​ក្រុមហ៊ុន​បាន។ បើ​គ្មាន​​សមត្ថភាព​គ្រប់គ្រាន់​ជួយ​បុគ្គល​ប្រភេទ​នេះ​បានទេ អ្នក​អាច​សាកល្បង​សម្លឹង​មើល​បុគ្គល​ផ្សេងៗ​ទៀត​​ទាំង​៥​ខាងលើ​​​​​ថា​តើ​អាច​មាន​នរណា​ម្នាក់​​ចេះ​គ្រប់គ្រង​ផ្នែក​ហិរញ្ញវត្ថុ៕​

0 comments:

Post a Comment